Diensten :: Comnective
  • Comnective

    Ondersteuning bij uw multichannelstrategie

    Dankzij zich steeds verder ontwikkelende technieken, zijn tal van mogelijkheden om te communiceren ontstaan. Het verwachtingspatroon van dienstverleningskanalen is hierdoor veranderd. Niet alleen hebben verschillende doelgroepen hun eigen voorkeurskanalen, zij wensen ook dat uw organisatie via deze voorkeurskanalen te bereiken is. Deze voorkeurskanalen zijn per doelgroep verschillend en daardoor is het lastig voor organisaties om een ideale mix te vinden in het aanbod van diverse dienstverleningskanalen. Elke doelgroep en elk dienstverleningskanaal hebben namelijk zo hun eigen karaktereigenschappen.

    Een multichannelstrategie zorgt er echter voor dat binnen uw organisatie de verschillende dienstverleningskanalen zo kostenefficiŽnt mogelijk worden aangeboden. Ieder dienstverleningskanaal kent sterke of zwakke eigenschappen en ook elke doelgroep vraagt om een specifieke benadering. Comnective heeft ervaring bij overheidsinstellingen en het bedrijfsleven op dit gebied en kan adviseren of onderzoek uitvoeren dat als leidraad kan dienen voor uw multichannelstrategie.